Technika

Jak zlepšit produktivitu prodejního týmu pomocí Zendesk Sell CRM

Velké společnosti potřebují vysoce kvalitní software k řešení svých obchodních problémů a budování efektivních procesů. Mezi softwary pro práci s potenciálními zákazníky a budováním prodejního systému vyniká Zendesk Sell CRM – firemní řešení, které vám umožní získat všechny informace v jediném okně a rychle komunikovat s potenciálními a stávajícími zákazníky.

Tento moderní prodejní CRM systém vám umožní maximalizovat produktivitu, udržet přehled prodejního trychtýře a zvýšit výnosy.

Software má další nástroje zodpovědné za automatizaci a optimalizaci obchodních procesů.

Proč je Zendesk Sell CRM ziskový a pohodlný

Uzavírejte více obchodů s menším úsilím. CRM pro prodejní týmy nabízí vše, co potřebujete, v jedné platformě, včetně správy kontaktů a obchodů, sledování aktivit a generování potenciálních zákazníků. Kromě toho můžete nastavit aktivační události a automatizovat úlohy tak, aby počet opakování odpovídal cílové hodnotě.

Tento software nabízí sadu rozhraní API, stejně jako jednotnou platformu pro práci, ve které specialisté sledují všechny údaje o prodeji.

Na trhu existuje několik konkurentů Zendesk CRM, ale ukázalo se, že jsou méně efektivní a pohodlné pro použití ve srovnání se Zendeskem.

Zendesk Sell CRM má vše, co potřebujete ke správě prodejního cyklu a budování angažovanosti s potenciálními zákazníky. Program bude užitečný pro malé, střední podniky a velké korporace. Pokud máte obchodní oddělení, je čas jej optimalizovat a urychlit procesy zavedením inovativních digitálních technologií.

Výhody Zendesk Sell CRM

Mezi hlavní výhody tohoto softwaru patří:

  • Pohodlná správa příchozích potenciálních zákazníků a nových zákazníků;
  • Snadné nastavení;
  • Nižší celkové náklady na vlastnictví ;
  • Vlastní nastavení spouštěčů, které vám umožní správně reagovat na určité události (například sledování nebo zavírání aplikací);
  • Integrace e-mailu;
  • Prvotřídní uživatelské prostředí;
  • Přístup k API;
  • Velký počet možných integrací;

Zendesk Sell CRM je populární díky své rozsáhlé funkčnosti. Společnost pravidelně vydává aktualizace, které doplňují jednotlivé komponenty. Ceny tohoto softwaru jsou tvořeny na základě počtu připojených agentů – dodatečných nákladů na připojení každého agenta. V programu nejsou žádné další nedostatky, i když se na první pohled může zdát komplikovaný kvůli velkému počtu komponentů.

Po pochopení softwaru budete schopni řídit obchodní procesy, sledovat kvalitu práce zaměstnanců a navázat automatickou interakci s uživateli. Pro srovnání můžete vyzkoušet konkurenty programu, ale jak ukazuje praxe, nepřinášejí efektivní výsledek.

Co je potřeba k implementaci Zendesk Sell CRM?

Základní požadavky na připojení programu:

  • Uživatel musí mít oprávnění správce.
  • Licence (Enterprise nebo Enterprise Plus).

Integrace probíhá v několika fázích a podrobné pokyny vám pomohou projít všemi kroky.

Pokud máte nějaké potíže v procesu připojení, můžete kontaktovat technickou podporu nebo rozšířenou podporu Cloudfresh, kde můžete konzultovat a zjistit všechny podrobnosti o připojení Zendesku.

Podobné články

Back to top button