Novinky a aktuality

Můj T-Mobile – vyúčtování a platby po internetu

T-Mobile patří ke 3 největším mobilním operátorům u nás spolu s VodafoneO2, ale své jméno má i ve světě, kde jde také o jednoho z největších hráčů na telekomunikačním trhu. Kromě nabídky mobilních tarifů/kreditu, si jde ale u T-Mobile pořídit také internet, televizi nebo si koupit různá zařízení.

T-Mobile velmi sází na různé hromadné slevy nebo slevy za mobil, pokud máte sjednaný nějaký tarif nebo jinou službu. Rozhodně se tak dívejte, jaké slevy můžete dostat nebo jaký mobil dostanete za opravdu dobrou cenu, což se rozhodně vyplatí ve chvíli, kdy stejně nějaký telefon potřebujete.

Aby bylo používání a obecně přehled o produktech T-Mobile co nejjednodušší a nejpřehlednější, vše potřebné najdete na webových stránkách, kde si dohledáte i sjednáte nové produkty, ale také najdete bleskové přehledy, faktury nebo snadno a rychle online i zaplatíte, a to vše z jednoho místa.

Můj T-Mobile – přihlášení do samoobsluhy

Všechny přehledy služeb operátora najdete díky službě Můj T-Mobile, ve které zjistíte všechny informace, jako co vše máte sjednáno, od kdy, do kdy, ale také si můžete ihned zaplatit, nastavit si inkaso pro automatické platby, nebo si sjednat nové produkty.

Stránku Můj T-Mobile najdete po návštěvě oficiálního webu www.t-mobile.cz. V pravém horním rohu najdete tlačítko “Můj T-Mobile“, tak na něj stačí kliknout. Pokud na web přistupujete z tabletu nebo mobilu, může se toto tlačítko nacházet v rozbalovacím menu. Využít můžete také tohoto odkazu, který vás na stránku dovede okamžitě:

MŮJ T-MOBILE NAJDETE PO KLIKNUTÍ SEM

Tak či onak se dostanete na stránku s přihlášením. Využít můžete jednorázové přihlášení, kdy zadáte své telefonní číslo, na které přijde SMS s kódem, který jen zadáte a přihlásíte se. Pokud Můj T-Mobile chcete využívat častěji, doporučujeme si nastavit také své uživatelské jméno a heslo, kterými se můžete přihlašovat kdykoliv později i bez zadávání kódů.

Vše důležité řekne bleskový přehled T-Mobile

Ihned po přihlášení se dostanete na stránku bleskového přehledu. Jak název napovídá, na této stránce dostanete všechny důležité informace na jednom místě. Dozvíte se třeba:

  • Jak čerpáte tarif a kdy dojde k jeho obnovení
  • Informace o vyúčtování, jestli vše bylo uhrazeno, ale také částku a datum další platby
  • Informace o tarifu, který využíváte

Podrobnější informace, historii plateb a cokoliv dalšího pak najdete v menu pod svými položkami. Zajímá vás třeba historie plateb? Stačí navštívit Vyúčtování > Vyúčtování služeb.

Jestli se chcete vrátit zpátky na stránku bleskového přehledu, stačí v menu kliknout na položku “Přehled“, a jde zase na stránce, kterou jste viděli ihned po přihlášení.

Jak zaplatit online díky Můj T-Mobile – vyúčtování máte z krku raz dva

Na výběr je celá řada způsobů, jak u T-Mobile zaplatit. Mezi nejpoužívanější a nejlepší patří jednoznačně platba kartou, bankovním převodem, nebo nastavením inkasa, se kterým se pak už o platby nemusíte starat.

Platba bankovním převodem

Platba se provádí na účet 19-2235210247, kdy kód banky zadáte 0100 (Komerční banka), 0300 (ČSOB) nebo 0800 (Česká spořitelna), podle toho, u které banky jste klientem. Pokud jste tedy třeba u Komerční banky, platit budete na účet 19-2235210247/0100.

Pokud u žádné z těchto bank klienty nejste, vyberte si libovolný kód banky, na který můžete zaplatit Fungují všechny 3, takže je to jen na vás.

Potřeba je vyplnit také variabilní symbol, který najdete u svého vyúčtování, nebo zasláním SMS ve tvaru UCET na číslo 4603. Takto se dozvíte částku, platební údaje i datum splatnosti.

Platba kartou

Zaplatit můžete také online kartou. V tomto případě není potřeba zadávat žádné údaje o platbě, ale jen zadáte číslo karty a platbu potvrdíte klasickým způsobem. Je jen potřeba, abyste měli u své banky povoleny platby po internetu. Pokud je povoleny nemáte, stačí nastavení přes internetové bankovnictví nebo jeden telefonát do své banky, přes který lze platby po internetu povolit.

Nastavení inkasa

Pokud se o platby nechcete každý měsíc starat, je nejjednodušší si nastavit inkaso, kdy si T-Mobile každý měsíc jen strhne platbu z účtu, a zašle zprávu, že platba proběhla, abyste věděli, že je vše v pořádku.

  1. V Můj T-Mobile jděte na stránku Vyúčtování > Vyúčtování služeb.
  2. Nastavte si inkaso tak, že zadáte číslo svého bankovního účtu a částku, která se může maximálně strhnout. V praxi doporučujeme nastavit částku o něco málo vyšší, než je váš tarif, aby nějaké náhodné navýšení částky třeba nákupem lísku v MHD neznamenalo, že překročíte povolenou částku, kdy pak musíte platbu vyřešit ručně.
  3. V internetovém bankovnictví své banky pak nastavte povolení k inkasu pro bankovní účet 19-2235210247/kód banky, kdy kód banky vyplňujte podle toho, u které banky máte účet:
    Česká spořitelna – 19-2235210247/0800
    ČSOB – 19-2235210247/0300
    Komerční banka – 19-2235210247/0100
  4. Jestli nemáte účet ani u jedné z těchto bank, zadejte souhlas s inkasem ve prospěch účtu  19-2235210247/0100

Máte hotovo a příští vyúčtování proběhne automaticky pouhým stržením částky z účtu. Pozor tedy, protože pokud už nějaké vyúčtování máte zaplatit, je potřeba ještě tuto platbu zadat ručně.

Na poště

Zaplatit můžete i pomocí poštovní poukázky A. Počítejte ale s poplatkem poště a s tím, že platba se připíše až za 2 až 3 pracovní dny.

Na pobočce

Zaplatit můžete také na libovolné pobočce v hotovosti nebo kartou. Platba je připsána v řádu několika hodin, ale počítejte s poplatkem 99 Kč.

Mobilní aplikace Můj T-Mobile

Bleskové přehledy, faktury, platby i vše ostatní můžete využívat ve webové verzi, ale k dispozici je také mobilní aplikace Můj T-Mobile, se kterou máte vše dostupné na jedno kliknutí. Obrovská výhoda appky je, že nečerpá žádná data, a to ani v zahraničí. Jestli tak potřebujete třeba dokoupit data navíc nebo cokoliv vyřídit, ale nejste na wifi, tak je aplikace rozhodně skvělá volba.

V aplikaci si můžete také zapnout upozornění, které vám dá vědět, že se blíží zaplacení vyúčtování nebo o novinkách, nových tarifech, nebo pravidelných soutěžích. Samozřejmě jestli si chcete všechno nastavit pokud možno tak, že se o platby za mobil nechcete starat a ani do webové verze se nepřihlašujete nijak často, tak aplikace zase tak potřebná není, ale jinak jde o pomocníka, který se může hodit, hlavně pak v zahraničí.

Prodejny / pobočky mobilního operátora T-Mobile

Všechny prodejny najdete přímo na mapě pokrytí na webu T-Mobile. Zaklikněte si akorát, že na mapě chcete zobrazit prodejny, které se pak na mapce objeví.

Po kliknutí na prodejnu se dozvíte i informace o otevírací době, kontaktní údaje, ale také odkaz, která vám otevře Google Mapy, na kterých si pak můžete nastavit navigaci.

Velmi pěkně vyhledává prodejny také samotný Google. Na mapách stačí zadat „T-Mobile“ a najdou se vám pobočky ve vašem okolí. Jen si vyberete a můžete si navigaci zvolit i takto. Na pobočky v okolí se můžete podívat také přímo zde:

Pro zvětšení mapy jen klikněte na „Zobrazit větší mapu“ v levém horním rohu.

Kontakt na T-Mobile – Infolinka / Zákaznická linka

Pokud potřebujete cokoliv vyřešit, zeptat se, domluvit nebo změnit, a nechcete využívat samoobsluhy Můj T-Mobile, je k dispozici také zákaznická linka:

Volat můžete každý všední den včetně státních svátků mezi 8 a 21:

Kontakt na T-Mobile
Telefonní číslo 800 73 73 73
Telefonní číslo, pokud voláte ze zahraničí +420 603 603 603
E-mail info@t-mobile.cz
Samoobsluha Můj T-Mobile
  • Celkové hodnocení
4.8

Celkové hodnocení Můj T-Mobile

Snadné a rychlé platby mnoha způsoby. Na jednom místě najdeme přehledy, informace, smlouvy, ale také si zřídíme nové produkty, případně upravíme ty, které už máme. To všechno odkudkoliv z počítače, mobilu nebo tabletu. Co víc si vlastně přát?

Odesílám
Vaše hodnocení
5 (2 hodnocení)
0 Komentářů
Zpetná vazba ve článku
Podívat se na všechny komentáře
Back to top button