Novinky a aktuality

Můj Vodafone vyúčtování – internetová samoobsluha a Můj účet

Vodafone je jedním z 3 největších mobilních operátorů u nás spolu s T-MobileO2, a pravděpodobně to tak ještě dlouho zůstane. Operátor nabízí opravdu širokou nabídku služeb, od klasických mobilních tarifů, po internet nebo televizní signál, a to vše včetně příslušenství i zařízení. Po spojení Vodafone a UPC se služby ještě rozrostly.

Všechny tyto služby ale nejsou zadarmo, takže je potřeba vyřešit, jak je všechny snadno a rychle zaplatit, ideálně bez toho, abychom na ně museli myslet. Tedy aby se platba uskutečnila automaticky podle toho, kolik máme zaplatit. V záplavě různých plateb se může nějaká ztratit nebo na ní zapomeneme, což sice nevadí, když se to sem tam stane, ale u opakovaných upomínek by mohl vzniknout problém.

Proto se ve článku podíváme, jak vyřešit platby, které způsoby jsou nejvýhodnější a nejrychlejší, ale také jak vyúčtování a platby zautomatizovat v samoobsluze na Vodafone.cz, abychom na tyto platby už nemuseli myslet a každý měsíc je řešit.

www.vodafone.cz/vyučtování Můj Vodafone – Můj účet a samoobsluha

Veškerá vyúčtování, zaplacené služby, ale také nové nabídky, najdete přímo na oficiálním webu https://www.vodafone.cz/. Z toho se dostanete na stránku Můj Vodafone, což je vaše uživatelské prostředí, kde vidíte vámi objednané služby, nebo si zde můžete, stejně jako v jiné samoobsluze, pořídit služby další. Prostě takový Můj účet.

Na stránky Můj Vodafone se dostanete kliknutím na červené tlačítko „Můj Vodafone“ v pravém horním rohu obrazovky přímo na oficiálním webu operátora. Pokud na web přistupujete z mobilu, musíte nejdříve rozkliknout v pravém horním rohu červené tlačítko Menu v podobě 3 vodorovných čar, a poté jen vyberte stejné tlačítko, jako na počítači.

Využít můžete také tohoto odkazu, kterým se přímo na Můj Vodafone dostanete:

STRÁNKU MŮJ VODAFONE NAJDETE ZDE

Dostanete se na stránku s přihlášením. Zde je potřeba zadat jako přihlašovací jméno váš e-mail, který jste zadali při registraci SIM karty nebo jakékoliv jiné služby, nebo vaše telefonní číslo. Jako heslo použijte to, které jste dostali při registraci nějaké služby u Vodafone. Heslo po prvním použití doporučujeme změnit na nějaké jiné

Aplikace Můj Vodafone pro chytré telefony Android a iOS

Pokud chcete, můžete kromě webové verze využít také aplikací pro chytré telefony. Je na vás, kterou možnost využijete. Přihlašovací údaje jsou stejné, jako ve verzi na webu. Pokud web Vodafone navštívíte z mobilu, tak vám sám navrhne, abyste si aplikaci stáhli. Pokud jste si ono okno zavřeli nebo jste si to rozmysleli, můžete využít odkazů níže, které vás zavedou do oficiálních obchodů, kde si appku zdarma stáhnete a můžete jí využívat:

Pokladna, faktury a vyúčtování za internet, volání, SMS i televizi v Můj Vodafone

Po úspěšném přihlášení na webu nebo aplikace hledejte sekci Vyúčtování, nebo v menu Útrata a Vyúčtování > Vyúčtování. Jak název položky napovídá, právě zde se budou řešit všechny platby, které jsou spojeny s produkty od Vodafone.

Vybrat si můžeme z řady způsobů, jak zaplatit. Mezi doporučované rozhodně patří platba kartou, bankovním převodem, platba v bankomatu nebo inkaso.

Jde o nejrychlejší a nejpohodlnější způsoby, které můžete rovnou zaplatit ihned, nebo v případě platby přes bankomat třeba po cestě domů. Všechny metody jsou navíc zdarma bez dalších poplatků, a vyřízeny jsou ihned nebo během 24 hodin.

SEZNAM PLETEBNÍCH METOD U VODAFONE
Způsob platby Kdy platba přijde Další informace
Platební karta Do 24 hodin Ideální způsob. Platbu začnete v samoobsluze Můj Vodafone
Bankovní převod Do 3 pracovních dnů Zadáte údaje k převodu a částku
Inkaso Až 8 dní před splatností Jednou se nastaví a platby odchází automaticky
Platba mimo platební místo Ihned Jen na adrese “Junkových 2, Praha” je platba zdarma. Na všech ostatních pobočkách Vodafone s poplatkem 75 Kč 
Bankomat Do 24 hodin V bankomatech Komerční banky, ČSOB a Euroner. Stačí znát své telefonní číslo
Hotovostní platba Následující pracovní den Na pobočkách ČSOB. Více info zde
Poštovní poukázka Za 3-5 pracovních dnů Také možnost, ale myslete na to, že platba nějakou dobu trvá. Více info zde
Platba ze zahraničí Obvykle pár pracovních dnů Zaplatit můžete i ze zahraničního účtu. Jak vyplnit údaje najdete zde

Platba kartou na Vodafone

Platba kartou je jedním z nejjednodušších a nejspolehlivějších způsobů platby. V položce Vyúčtování zvolte platbu kartou, a okamžitě se dostanete na platební bránu. Nemusíte tedy řešit platební údaje nebo vyplňovat variabilní nebo specifické symboly.

Na platební bráně pouze vyplníte číslo karty a další údaje z karty, a zaplatíte. U karty musíte mít zapnutou možnost internetových plateb. Pokud tedy platba z tohoto důvodu neodejde, stačí zavolat do banky, od které kartu máte, a tuto možnost snadno zapnete. Neměli byste tedy ani muset chodit na pobočku své banky.

Vodafone – nastavení inkasa pro automatické platby

Platba kartou nebo převodem, tedy nejpoužívanější způsoby plateb, mají jednu nevýhodu. Musíte se o ně každý měsíc starat, ať už je to zadání čísla karty v platební bráně, nebo zadání údajů u platby. U ostatních metod platby je to podobné, takže na vyúčtování musíte myslet a hlavně ho řešit.

Ne tak ale u plateb inkasem, kdy si Vodafone automaticky strhává danou částku přímo z účtu. Vy pak jen dostanete zprávu, že bylo vše uhrazeno, a o nic dalšího se nemusíte starat. Inkaso je dlouhodobě nejpohodlnější způsob, protože inkaso jednou nastavíte a máte po starostech. Řešíte tedy jen to, abyste na účtu měli dost peněz.

Jak tedy inkaso pro platby pro Vodafone nastavit? Pokud inkaso nikde nepoužíváte, tak jde o to, že musíte nastavit u služby, z jakého účtu se mají peníze strhávat, a ve svém internetovém bankovnictví musíte tyto platby povolit.

Postup nastavení inkasa je následující:

  1. Ve své bance, ať už na pobočce nebo v internetovém bankovnictví, nastavte inkaso ve prospěch bankovního účtu 217077033/0300. Jako částka se nastavuje maximum, které může měsíčně z účtu odejít. Doporučujeme nastavit vaši očekávanou částku i s nějakou rezervou. Částka může být navýšena například ve chvíli, kdy si třeba koupíte lístek na MHD nebo jiné služby. Pokud byste nastavili inkaso pro nižší částku, než jaká má ve skutečnosti odejít, tak platba neproběhne, a musíte jí poté zadat jiným způsobem. Nenastavujte žádné jiné údaje jako variabilní nebo specifický symbol.
  2. Na Můj Vodafone v sekci Služby > Nastavení Vyúčtování a limitů, najděte Inkaso, a nastavte účet, ze kterého má platba proběhnout. Jde tedy o stejný bankovní účet, kterému jste nastavovali inkaso v kroku 1. Pokud nastavujete inkaso přes mobilní aplikaci, najdete nastavení inkasa v sekci Přehled > Historie Vyúčtování > Platba inkasem
  3. To je celé. Nastavení inkasa vám akorát potvrdí SMS

Pozor si dejte jen ve chvíli, kdy máte již vystavené nějaké vyúčtování. Už vystavené vyúčtování neproběhne platbou inkasem a je potřeba ho zaplatit jiným způsobem. Platba inkasem proběhne až u dalšího ještě nevystaveného vyúčtování.

Kontakt a číslo na Vodafone operátora – Infolinka / Zákaznická linka

Vodafone vede různá čísla podle toho, jestli ještě žádnou službu nemáte, a chcete si ji tedy případně objednat, nebo jestli nějakou službu už máte a voláte tedy na zákaznickou linku.

Kontakty na Vodafone
Pokud nejste zákazníky Vodafone 800 77 77 77
Zákaznická linka  pro zákazníky *77 nebo 800 77 00 77
Kontakt ze zahraničí +420 776 977 100

Volat můžete nonstop, ale ideální je volat mezi 10 a 16 hodinou. Na lince je dostupných nejvíce operátorů, ale nejsou tak vytíženi, jako ve večerních hodinách. Naopak v noci sice moc lidí nevolá, ale zase není k dispozici tolik operátorů.

Vodafone pobočky a prodejny

Operátor Vodafone po celé České republice provozuje desítky poboček a prodejen, které můžete využít k řešení čehokoliv, pokud vám nevyhovuje nastavování online, ale také si zde zřídíte nové služby nebo zrušíte či upravíte produkty stávající.

Pro vyhledání nejbližší pobočky je nejlepší využít oficiálních stránek Vodafone, kde najdete pobočky podle seznamu adres nebo přímo na mapě. Mapa poboček i seznam jsou vždy aktuální, takže si prodejnu najdete kdykoliv zdarma.

Velmi dobře fungují i mobilní Google Mapy nebo Mapy.cz. Do vyhledávání na webu nebo v mobilních aplikacích stačí napsat „Vodafone“, a mapa vám najde nejbližší pobočky, případně jakékoliv jiné v ČR nebo po celém světě. Výhoda tohoto použití je, že si můžete snadno nastavit i GPS navigaci, a k prodejně dojdete pěšky nebo dojedete autem podle potřeby.

Celou mapu si můžete zobrazit kliknutím na “Zobrazit na Mapy.cz” v levém dolním rohu v případě Mapy.cz, nebo kliknutím na “Zobrazit větší mapu” v levém horním rohu v případě Google Map.

Tady pobočky Vodafone na Mapy.cz:

Tady pobočky Vodafone na Google Mapách:

Vodafone tarify

Vodafone se může pochlubit skvělými tarify, které navíc bývají levnější, než jsou tarify u konkurence. Ať jde o levné tarify zaměřené na volání a SMS, nebo dražší s objemy stažených dat, nebo dokonce neomezeným stahováním, tak v zásadě u Vodafone nejde šlápnout vedle.

Dá se trochu až říci, že Vodafone tlačí služby nahoru a ceny dolu. Díky boji o tarify s neomezenými daty tu máme konečně relativně rozumné ceny. Je pravda, že je pořád, kde zapracovat, a v některých jiných státech jsou tarify stále výrazně levnější, ale ceny i služby se každopádně pohybují správným směrem, což je vždy dobré pro nás, zákazníky.

Přeci jen jde o druhého největšího mobilního operátora na světě, kdy prvenství bere China Mobile. Vodafone tak rozhodně musí nabízet zcela konkurenční nabídky a kvalitní služby se širokou sítí a propracovanou infrastrukturou.

Co se týče mobilní sítě, tak všichni 3 největší mobilní operátoři jsou na tom s pokrytím skvěle, ale Vodafone je dlouhodobě nejlepší, přestože podle testů jen o kousíček, a někdy vyhrávají i operátoři jiní.

Vodafone UPC – spojení firem a výhodnější služby a tarify

Koncem roku 2019 oznámila společnost Vodafone, že kupuje UPC, která nabízela hlavně služby v poskytování internetu a televizního signálu. Od 1. dubna 2020 fungují Vodafone a UPC jako jedna společnost a dlouhodobě je plán sloučit všechny služby, tarify i účty, přes které se bude fakturovat.

V současnosti (konec roku 2020) se pro stávající zákazníky UPC a Vodafone v zásadě nic nemění, platí se stejně, jako doposud, a není potřeba podnikat žádné kroky, jako měnit inkasa, účty nebo cokoliv dalšího. Stále také funguje web Moje UPC, kde máte přehled o službách a produktech, které jste si pořídili ještě u UPC. Na webu je ale už vidět klasické logo Vodafone.

Sloučení ale přineslo poměrně zajímavé nové tarify od Vodafone pro ty, kdo využívali internet od UPC. K dispozici jsou totiž nové tarify s opravdu neomezenými daty, voláním i SMS, a to jak pro jednotlivce, tak se slevou pro více lidí. Tyto tarify mohli využívat ti, kdo si u Vodafone platí také internet, ale tato podmínka platí i pro internet od UPC. Opravdu se hodí ve chvíli, kdy využíváte mobilní data na maximum, ať třeba stahujete z Ulozto_Cz, díváte se na Netflix nebo prostě jen surfujete na internetu.

Tyto neomezené tarify mohou ušetřit klidně stovky korun oproti konkurenci. Jestli tak máte internet od Vodafone nebo UPC, jde rozhodně o velmi zajímavou volbu, která se může opravdu vyplatit

Tarify platné v listopadu 2020. Oficiální tarify i případné změny najdete vždy aktuální na webu Vodafone:

neomezene tarify vofadone s internetem
Foto: Vodafone

Vodafone vyřízení reklamace

Reklamace nemá rád asi nikdo, ale někdy se bez nich neobejdeme. Není služba taková, jakou jste si představovali, nebo vám byl zaslán jiný či vadný výrobek? Přesně proto tu je i reklamace, která je naštěstí u Vodafone snadná.

Postup reklamace záleží na tom, jestli reklamujete služby nebo zboží.

Reklamace služeb

Pokud nejste spokojeni se službou, jako je třeba mobilní tarif, takto jí můžete reklamovat.

V každém případě je potřeba vyplnit reklamační formulář. Ten pak můžete odeslat:

  1. Přímo po přihlášení na webu Vodafone
  2. Poštou na adresu:
    Vodafone Czech Republic, a.s.
    Reklamační oddělení
    náměstí Junkových 2
    155 00 Praha 5
  3. Odevzdat na libovolné pobočce Vodafone

Pokud máte stížnost nebo problém, ale není nutné zatím podávat reklamaci, můžete navštívit libovolnou pobočku nebo zavolat zdarma na nonstop dostupný telefon zákaznické linky *77 nebo 800 77 00 77.

Reklamace zboží

Pokud vám přišel vadný výrobek, nebo něco jiného, než jste si objednali, máte na výběr ze 3 možností, jak zboží reklamovat:

  1. Navštivte libovolnou prodejnu, kde vám s reklamací pomohou
  2. Pošlete zboží se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.:
    Muff Logistic
    reklamační oddělení WHS
    Průmyslová 1306/7
    102 00 Praha 10
  3. Navštivte servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat. Zde seznam servisních středisek.

Vodafone výpadek a porucha – kam zavolat nebo napsat?

Některé poruchy a výpadky jsou opraveny samy během několika minut, jiné trvají déle. Pokud jde o větší výpadek služeb, tak ten se řeší, Pokud ale vypadává internet nebo mobilní signál jen vám, rozhodně se nebojte obrátit na zákaznickou linku na telefonu *77 nebo 800 77 00 77.

Před zavoláním doporučujeme ověřit, že nejde o masivní výpadek, se kterým při zavolání stejně nic moc neuděláme, ale že jde o výpadek čistě u vás, případně třeba jen ve vaší budově.

Samoobsluha Můj Vodafone
  • Celkové hodnocení
4.8

Celkové hodnocení aplikace Můj Vodafone

Díky webové verzi i mobilní aplikaci Můj Vodafone v zásadě odpadá potřeba kamkoliv chodit. Přehledy, platby, faktury i cokoliv jiného máte na jednom místě, které je dostupné odkudkoliv. Pohodlně zaplatíte, nastavíte inkaso, nebo si zařídíte nové služby, případně změníte a upravíte ty stávající. Můj Vodafone vše zefektivňuje a zpříjemňuje pro ty, kdo chtějí vše řešit online. Pokud ale chcete, stále můžete vše řešit postaru, tedy návštěvou pobočky, kde vše zařídíte také.

Odesílám
Vaše hodnocení
4.8 (5 hodnocení)
0 Komentářů
Zpetná vazba ve článku
Podívat se na všechny komentáře
Back to top button