Novinky a aktuality

Moje O2 - vyúčtování v internetové samoobsluze

O2 patří dlouhodobě spolu s T-MobileVodafone ke třem největším mobilním operátorům u nás. Česká O2 patří do portfolia PFF, pod kterou spadají také značky jako Air Bank, Home Credit a mnoho dalších. To je důležité kvůli tomu, že za O2 stojí extrémně silná společnost, což dodává hlavně pocit jistoty a silnou infrastrukturu, která je u mobilních operátorů naprosto klíčová.

O2 jde samozřejmě s dobou, a naštěstí už je v zásadě pryč doba, kdy bylo placení účtů za mobil složité a nepraktické. Dnes si jde vyúčtování nastavit kdykoliv a kdekoliv, zaplatit pohodlně online, ale také si měnit, nastavovat, zařizovat nebo rušit produkty z jednoho místa. Prostě taková internetová samoobsluha, která se jmenuje Moje O2.

Samoobsluha operátora Moje O2 – přihlášení a vyúčtování na jednom místě

Díky O2 máte na jednom místě všechny informace o produktech, vyúčtování, faktury, termíny plateb, ale také pohodlný způsob, jak okamžitě online zaplatit různými způsoby. Na ty se podíváme níže ve článku, ale teď nás hlavně zajímá, jak se do O2 přihlásit.

Odkaz, kterým se dostanete na stránku Moje O2, najdete přímo na oficiálních stránkách www.o2.cz. V pravém horním rohu na libovolné stránce najdete modré tlačítko Moje O2, na které klikněte.

Na mobilu nebo tabletu pak najdete v horním menu stejné tlačítko. Můžete také rozbalit menu, kde najdete odkaz „Přihlásit do Moje O2“.

Využít můžete také tento odkaz, kterým se na přihlašovací stránku také dostanete z jakéhokoliv zařízení:

PŘIHLÁSIT SE DO MOJE O2 MŮŽETE ZDE

Pro přihlášení budete potřebovat vaše uživatelské jméno a heslo. Obojí se nastavuje při první objednávce jakéhokoliv produktu z webu O2, což vyžaduje vytvoření účtu. Pod tímto účtem si pak zařizujete jakékoliv další produkty nebo nastavení.

Mobilní aplikace Moje O2 pro ještě pohodlnější přístup k přehledům a platbám

Přihlašovat se můžete do webové verze z PC i mobilu, ale využít lze i mobilní aplikace, se kterou máte vše dostupné na jedno kliknutí. Jestli nechcete, protože třeba Moje O2 zase tak moc nevyužíváte, tak appka tak nutná není. Jestli naopak přehledy kontrolujete často a přihlášení chcete zrychlit, tak si aplikaci stáhnete pro mobily a tablety s Android nebo iOS (tedy v praxi všechny moderní chytré telefony).

Aplikaci najdete na oficiálních prodejnách s aplikacemi Google Play i App Store. Následovat můžete také tyto odkazy ke stažení, nebo je najít přímo na oficiálním webu O2.cz:

Možnosti jak zaplatit v samoobsluze Moje O2 za internet, tarify nebo O2TV

Hlavní výhodou samoobsluhy Moje O2 je rychlý přehled toho, kolik a kdy máte zaplatit, jaké máte služby, ale také snadné a rychlé zaplacení jakýchkoliv vyúčtování. Vybrat si můžete hned z několika možností, jak platbu uskutečnit. Pro nastavení automatických plateb pomocí inkasa pokračujte níže ve článku, kde najdete návod, jak přesně inkaso nastavit, abyste se o vyúčtování nemuseli starat. Teď ale k dalším možnostem, jak přes O2 zaplatit:

Platba kartou

Platba kartou je asi nejpohodlnější a nejrychlejší způsob, jak zaplatit. Nemusíte vyplňovat žádné údaje, variabilní nebo jiné symboly. Stačí jen v Moje O2 zvolit platbu on-line a poté platbu kartou.

Nutné je mít u karty povoleny internetové platby. Pokud nemáte, aktivujte je přes internetové bankovnictví své banky nebo telefonátem do vaší banky. Návštěva pobočky v tomto případě téměř jistě není nutná.

Po vyplnění údajů z karty a potvrzení platby u vaší banky je vše hotové a vyúčtování zaplacené. Platba kartou je na internetu obecně velmi pohodlný způsob, jak bez chyb a rychle zaplatit, takže ho rozhodně doporučujeme i pro platby u mobilních operátorů.

Platba bankovním převodem

Další velmi oblíbený způsob, jestli nechcete platit kartou přes internet. V internetovém bankovnictví jen zadáte příkaz k převodu a zadáte údaje k platbě, které najdete přímo v Moje O2, tedy přesnou částku k převodu, číslo účtu a variabilní symbol.

Zaplatit můžete na tato čísla bankovních účtů:

Komerční banka27-4908440207/0100
UniCredit bank500114004/2700
ČSOB6007-0700103393/0300
Citibank2003521409/2600
Česká spořitelna55566642/0800

Je jedno, který účet si vyberete, platba proběhne. Jestli ale máte svůj bankovní účet v některé z těchto bank, bude vám O2 samo nabízet, abyste posílali peníze do stejné banky. Platba pak proběhne obecně rychleji a bez poplatků pro převod mezi bankami (které už jsou ovšem stejně velmi vzácné).

Tyto účty můžete využít i pro hotovostní vklad přímo v bance. Jen počítejte s tím, že platba pak trvá i několik pracovních dnů, a v bance mohou vzniknout kvůli poplatkům nějaké náklady navíc.

Platba složenkou

Pokud máte nastavení papírové vyúčtování, bude vám poštou chodit poštovní poukázka typu A, se kterou se zastavíte na kterékoliv poště a tam zaplatíte.

Aby vám předvyplněná složenka chodila poštou, je potřeba si nastavit, že chcete zasílat vyúčtování poštou, ale také mít aktivovanou platbu složenkou. Pokud platbu složenkou nebudete mít aktivovanou, přijde poštou pouze předpis pro platbu.

Platba v prodejně O2

Zaplatit můžete také v hotovosti na libovolné prodejně, ale platí se manipulační poplatek podle ceníku. Tuto variantu moc nedoporučujeme, protože prostě není zdarma. Výhoda je jen okamžité připsání platby, takže jestli jste třeba po splatnosti a vybíráte, jestli platit poštovní poukázkou nebo na prodejně, tak se může prodejna vyplatit, protože u poštovní poukázky se na platbu čeká několik pracovních dnů.

Jak nastavit inkaso pro automatické placení u O2

Inkaso je nejjednodušší, automatická a včasná platba. Pro potřeby mobilních operátorů jde o ideální způsob placení, kdy si jednou tento způsob nastavíte, a peníze si pak jen mobilní operátor strhává z účtu podle potřeby.

Jak nastavit platbu inkasem u O2

Čas na nastavení inkasa 5 minut

  1. Přihlaste se do Moje O2

    Přihlaste se na stránce moje.o2.cz

  2. Změňte způsob platby

    Zamiřte do Nastavení vyúčtování a klikněte na tlačítko Změnit

  3. Vyberte platbu inkasem

    Zaklikněte způsob platby inkasem a vyplňte váš bankovní účet, ze kterého se budou platby strhávat, a také inkasní limit, tedy kolik maximálně může O2 každý měsíc strhnout. Tuto částku doporučujeme nastavit lehce nad vaši každoměsíční útratu. Pokud byste nastavili limit přesně na měsíční útratu, tak i navýšení ceny třeba o 1 Kč, kdybyste si třeba koupili lístek v MHD nebo něco podobného, by znamenalo, že platba neproběhne, nebo proběhne jen částečně. V obou případech pak musíte zadat platbu ručně.

  4. Uložte si číslo účtu pro platbu

    Po nastavení vám O2 zobrazí číslo účtu, který bude o platby žádat

  5. Nastavte inkaso ve své bance

    Ve svém internetovém bankovnictví nastavte inkaso ve prospěch účtu, který se vám zobrazil po nastavení v Moje O2. Jako limit nastavte stejný limit, jako jste nastavili v Moje O2

Pokud nastavíte inkaso do 7 dní před koncem příštího zúčtovacího období, proběhne už tato platba inkasem. Pokud inkaso nastavíte později, je potřeba ještě tuto jednu platbu zadat ručně, ale všechny další platby, které se vejdou do inkasního limitu, již proběhnout automaticky, pokud máte na bankovním účtu dostatečný zůstatek.

Pokud si nejste jisti, podívejte se na fakturu dané platby, u které je způsob platby. Pokud je tento způsob nastaven jako platba inkasem, je vše v pořádku, a platba proběhne automaticky.

O2 Czech Republic prodejny – přehledná mapa

Vždy aktuální mapku prodejen najdete přímo na oficiálním webu O2. Jestli máte zapnutou geolokaci, můžete najít nejbližší prodejnu, nebo si zvolit jakoukoliv jinou. Ihned se dozvíte všechny informace, adresu, otevírací dobu, ale také odkaz k navigaci, který vás zavede do Google Map.

Google je ve vyhledání prodejen O2 také velmi nápomocný. Stačí si otevřít Google Mapy, zadat do vyhledávání „O2“ a ihned vidíte prodejny ve svém okolí, kdy si jen nastavíte navigaci pěšky, autem nebo hromadnou dopravou. Na mapu nejbližších prodejen se můžete podívat i přímo zde. Pro zvětšení mapy jen klikněte na tlačítko v levém horním rohu:

Potřebujete cokoliv vyřešit, zeptat nebo zařídit? Využít můžete řady způsobů, jak O2 kontaktovat. Vybrat si můžete přímo zde.

Pokud chcete volat, využít můžete těchto kontaktů:

Kontakt na O2
Telefonní číslo800 02 02 02
Telefonní číslo, pokud voláte ze zahraničí+420 720 720 720

Volat můžete mezi 8:00 a 19:00, kdy je nejlepší čas pro volání mezi 14:00 a 17:00, kdy je nejvíce volných operátorů.

Tento článek má pouze informativní charakter. Nemůžeme řešit případné problémy nebo zodpovídat dotazy, které se týkají vašeho účtu nebo vašich služeb. Pro tyto informace kontaktujte Zákaznickou linku O2 nebo navštivte pobočku, kde vám tyto informace sdělí nebo pomohou vyřešit jakýkoliv případný problém nebo změnu služeb.
Samoobsluha Moje O2
  • Celkové hodnocení
4.8

Celkové hodnocení Moje O2

Moje O2 nabízí perfektní způsob, jak mít přehled o všech produktech, jak si nové objednat nebo měnit nastavení těch stávajících. Také máte snadný přehled o platbách, které můžete rovnou online provést, nebo si nastavit inkaso a už se o platby dále nestarat, protože budou odcházet automaticky.

Odesílám
Vaše hodnocení
3 (2 hodnocení)

Podobné články

Back to top button