KB Moje banka – přihlášení do internetového bankovnictví
Obsah
Komerční banka (KB) – tradiční banka v moderním kabátku
Komerční banka je jednou z velké čtyřky největších bank u nás (spolu s Českou spořitelnou, UniCredit Bank a ČSOB, pod kterou je také Poštovní spořitelna/Era). Komerční banka si za desítky let u nás vybudovala rozsáhlou síť poboček i bankomatů a jde o jednu z nejdostupnějších bank u nás, jejíž služby najdeme v každém městě. Kromě toho také pravidelně vyhrává ceny v různých kategoriích, včetně Banky roku.
Díky modernizaci v posledních letech se ale Komerční banka velmi přesunula i do online prostředí, takže klienti nemusí kvůli všemu chodit na pobočku, ale téměř vše vyřídí díky internetovému bankovnictví, které se jmenuje Moje banka.
KB je dnes bankou s velmi nízkými nebo vůbec žádnými poplatky, pohodlnou správou účtu, ovšem zatím je řada funkcí potřeba zřídit přímo na pobočce, tedy ne čistě online. Co se týče nejběžnějších úkonů, jako jsou platby, inkasa, trvalé příkazy a podobné, tak toto vše online bez problémů zařídíte.
KB Moje Banka – internetové bankovnictví Komerční banky – informace a přihlášení
Moje banka je název internetového bankovnictví Komerční banky (KB). Moje banka prošla nedávno velkou modernizací a stále se vylepšuje a jsou přidávány nové funkce i zjednodušení celého použití. V jedné aplikaci vidíte všechny produkty, které u Komerční banky máte sjednány, tedy jak běžný nebo spořící účet, ale také kreditní karty, spoření, půjčky nebo cokoliv jiného. V rámci Mojí banky máte k dispozici také veškeré výpisy z účtů, které si můžete stáhnout v elektronické podobě do počítače a případně i vytisknout.
Na jednom místě tak máte přehled o všem, aniž byste potřebovali navštěvovat pobočku nebo vyjíždět výpisy z bankomatu. Moje banka je v novém moderním kabátku velmi povedeným internetovým bankovnictvím, které si určitě oblíbíte a které je samozřejmě pro klienty naprosto zdarma.
Kromě přehledu produktů si můžete také velmi snadno nové produkty přímo online zřídit. Není problém si sjednat úvěr nebo jiné produkty, případně pak také domluvit schůzku přímo na pobočce, jestli vám vyhovuje osobní přístup.
Přihlášení do internetového bankovnictví Moje banka najdete ZDEJak se přihlásit do internetového bankovnictví KB Moje banka
Pro přihlášení si nejdříve musíte internetové bankovnictví zřídit na pobočce. Poté si jen nastavíte přihlašovací údaje, heslo a způsob přihlašování. Dříve bylo potřeba se přihlašovat kombinací certifikátu (tedy souboru, který jste museli mít na počítači) a hesla. Certifikáty ale již byly zrušeny a není možné jim prodloužit platnost.
Dnes se tedy přihlašujete buď pomocí klasické kombinace přihlašovacího jména a hesla (případně je navíc ověření přes SMS), nebo i pomocí ověření přes mobilní aplikaci KB Klíč.
Zde návod, jak si zřídit bezpečnostní heslo:
KB Klíč k přihlášení do internetového bankovnictví – jak to funguje?
KB klíč je aplikace pro mobilní telefony, kterou máte propojenou s vaším internetovým bankovnictvím. Po nastavení aplikace (viz video níže) se po přihlášení do internetového bankovnictví Moje bank na počítači budete muset ještě ověřit PINem, otiskem prstu nebo ověřením obličejem. Po tomto ověření budete přihlášeni na počítači.
Podobným způsobem jsou ověřovány i platby nebo jiné úkony, které v Mojí bance provádíte, takže je vše bezpečnější, protože je potřeba mít pro přihlášení i telefon a znát další heslo nebo se ověřit biometrickými údaji (tedy otiskem prstu nebo ofocením obličeje).
Zde video, jak přejít z certifikátu na KB Klíč:
Mobilní banka – mobilní internetové bankovnictví Moje banka
Své internetové bankovnictví Komerční banky můžete mít vždy s sebou ve svém mobilu. Aktivujete si ho přes internetové bankovnictví a trvá to jen pár minut. Díky tomu můžete všechno zvládnout kdykoliv a kdekoliv na mobilu.
Jestli si nejste jisti placením z mobilu, můžete si na mobilním bankovnictví nastavit nulový limit a Mobilní banka vám bude sloužit jen jako přehled vašich výdajů a příjmů. Je to velmi pohodlný způsob,, jak kdykoliv a kdekoliv vědět o vašich financích a produktech, ale také jak provádět platby ihned odkudkoli.
Dobrý den,
mám zablokovaný účet chybným zadáváním hesla účtu. Mužete mi to na dálku odblokovat?
Dobrý den, toto je pouze informativní článek o KB. Pokud máte tento problém, obraťte se prosím přímo na Komerční banku, kde poradí, co v tomto případě dělat.
Dobrý den, nervím si rady s nasgtavením Pinu ke KB klíči.
Dobrý den, jaká část nastavení vám nefunguje? Doporučujeme se podívat na poslední video ve článku, které je právě o nastavení KB klíče včetně nastavení PINu a vše je v něm názorně vidět.