Internetové bankovnictví

KB Moje banka – přihlášení do internetového bankovnictví

Komerční banka (KB) – tradiční banka v moderním kabátku

Komerční banka je jednou z velké čtyřky největších bank u nás (spolu s Českou spořitelnou, UniCredit BankČSOB, pod kterou je také Poštovní spořitelna/Era). Komerční banka si za desítky let u nás vybudovala rozsáhlou síť poboček i bankomatů a jde o jednu z nejdostupnějších bank u nás, jejíž služby najdeme v každém městě. Kromě toho také pravidelně vyhrává ceny v různých kategoriích, včetně Banky roku.

Díky modernizaci v posledních letech se ale Komerční banka velmi přesunula i do online prostředí, takže klienti nemusí kvůli všemu chodit na pobočku, ale téměř vše vyřídí díky internetovému bankovnictví, které se jmenuje Moje banka.

KB je dnes bankou s velmi nízkými nebo vůbec žádnými poplatky, pohodlnou správou účtu, ovšem zatím je řada funkcí potřeba zřídit přímo na pobočce, tedy ne čistě online. Co se týče nejběžnějších úkonů, jako jsou platby, inkasa, trvalé příkazy a podobné, tak toto vše online bez problémů zařídíte.

Komerční banka – základní informace
Oficiální webKB.cz
Název internetového bankovnictvíMoje banka
Adresa centrályNa Příkopě 969/33, Praha, 110 00, Česká republika
Kód banky0100
BIC/SWIFTKOMBCZPP
Telefon800 521 521

KB Moje Banka – internetové bankovnictví Komerční banky – informace a přihlášení

Moje banka je název internetového bankovnictví Komerční banky (KB). Moje banka prošla nedávno velkou modernizací a stále se vylepšuje a jsou přidávány nové funkce i zjednodušení celého použití. V jedné aplikaci vidíte všechny produkty, které u Komerční banky máte sjednány, tedy jak běžný nebo spořící účet, ale také kreditní karty, spoření, půjčky nebo cokoliv jiného. V rámci Mojí banky máte k dispozici také veškeré výpisy z účtů, které si můžete stáhnout v elektronické podobě do počítače a případně i vytisknout.

Na jednom místě tak máte přehled o všem, aniž byste potřebovali navštěvovat pobočku nebo vyjíždět výpisy z bankomatu. Moje banka je v novém moderním kabátku velmi povedeným internetovým bankovnictvím, které si určitě oblíbíte a které je samozřejmě pro klienty naprosto zdarma.

Kromě přehledu produktů si můžete také velmi snadno nové produkty přímo online zřídit. Není problém si sjednat úvěr nebo jiné produkty, případně pak také domluvit schůzku přímo na pobočce, jestli vám vyhovuje osobní přístup.

Přihlášení do internetového bankovnictví Moje banka najdete ZDE

Jak se přihlásit do internetového bankovnictví KB Moje banka

Pro přihlášení si nejdříve musíte internetové bankovnictví zřídit na pobočce. Poté si jen nastavíte přihlašovací údaje, heslo a způsob přihlašování. Dříve bylo potřeba se přihlašovat kombinací certifikátu (tedy souboru, který jste museli mít na počítači) a hesla. Certifikáty ale již byly zrušeny a není možné jim prodloužit platnost.

Dnes se tedy přihlašujete buď pomocí klasické kombinace přihlašovacího jména a hesla (případně je navíc ověření přes SMS), nebo i pomocí ověření přes mobilní aplikaci KB Klíč, viz níže.

Zde návod, jak si zřídit bezpečnostní heslo:

Mobilní banka – mobilní  internetové bankovnictví Moje banka

Své internetové bankovnictví Komerční banky můžete mít vždy s sebou ve svém mobilu. Aktivujete si ho přes internetové bankovnictví a trvá to jen pár minut. Díky tomu můžete všechno zvládnout kdykoliv a kdekoliv na mobilu, a řadu funkcí je možné nastavit dokonce pouze právě přes aplikaci. Snadno povolíte internetové platby na své platební kartě, zkontrolujete výpisy nebo cokoliv, a to kdykoliv a kdekoliv, kde jste připojeni k internetu.

Jestli si nejste jisti placením z mobilu, můžete si na mobilním bankovnictví nastavit nulový limit a Mobilní banka vám bude sloužit jen jako přehled vašich výdajů a příjmů. Je to velmi pohodlný způsob,, jak kdykoliv a kdekoliv vědět o vašich financích a produktech, ale také jak provádět platby ihned odkudkoli.

KB Klíč k přihlášení do internetového bankovnictví a potvrzování plateb – jak to funguje?

KB klíč je aplikace pro mobilní telefony, kterou máte propojenou s vaším internetovým bankovnictvím. Po nastavení aplikace (viz video níže) se po přihlášení do internetového bankovnictví Moje banka na počítači budete muset ještě ověřit PINem, otiskem prstu nebo ověřením obličejem. Po tomto ověření budete přihlášeni na počítači.

Podobným způsobem jsou ověřovány i platby nebo jiné úkony, které v Mojí bance provádíte, takže je vše bezpečnější, protože je potřeba mít pro přihlášení i telefon a znát další heslo nebo se ověřit biometrickými údaji (tedy otiskem prstu nebo ofocením obličeje).

KB Klíč ale neslouží jen jako způsob přihlášení, ale hlavně jako další způsob ochrany našich peněz, který je daleko přívětivější pro uživatele, a navíc daleko bezpečnější než přepisování kódů z SMS. KB Klíč se stává další barikádou mezi útočníky a našimi penězi. Internetové platby kartou, nastavení příkazů nebo potvrzení transakcí je potřeba ověřit právě přes KB Klíč. Aby bylo možné někam naše peníze zaslat, je potřeba mít fyzicky v ruce chytrý telefon s propojenou aplikací a vše potvrdit otiskem prstu nebo obličeje Face ID. Biometrické údaje není zrovna snadné prolomit a útočník se tak musí poprat s dalším zabezpečením. Pokud máte chytrý telefon, tak je KB klíč rozhodně skvělá cesta, jak ještě lépe zabezpečit své finance.

Zde video, jak aktivovat KB Klíč:

Podobné články

Back to top button