Generali Česká pojišťovna - klientská zóna a přihlášení 2024
📝Obsah
Co vše nabízí Generali Česká pojišťovna
Generali a různé produkty v roce 2019 odkoupila Česká pojišťovna, a vznikla tak Generali Česká pojišťovna. Klienti mají stále stejné přístupy, a hlavní změna se týká hlavně změny webu, který se přesunul na Generaliceska.cz.
Hlavní produkty Generali České pojišťovny je nepřekvapivě pojištění prakticky všeho druhu. Jde hlavně o produkty pojištění:
- Cestovní
- Povinné ručení
- Havarijní pojištění
- Majetku
- Odpovědnosti
- Životní
- Zdravotní
- Úrazové
- Mazlíčků
- Firemní
V zásadě se tak pokrývají všechny možné životní situace, které si tak můžete zařídit na jednom místě.
Co je Klientská zóna Generali České pojišťovny
Protože produktů můžete mít zřízeno více, je podobně jako u bank nebo dalších finančních společností vše takříkajíc pod jednou střechou, kdy máte díky svému účtu přehledy ke všem smlouvám a stavům, stejně jako informacích třeba o platbách, termínech a všem podstatném.
Klientská zóna je tak účet, ke kterému se přihlásíte a vidíte všechny produkty, které u Generali České pojišťovny máte, ale také si mnohem snadněji zařídíte nové. Třeba cestovní pojištění jde zařídit i bez účtu, ale díky již vytvořenému účtu nemusíte zadávat například osobní údaje. Prostě je to jednodušší a rychlejší, kdy vyplňujete jen to opravdu potřebné, a ne neustále dokola třeba adresu, jméno nebo kontaktní údaje.
Obrovskou výhodou je pak přehled o všech smlouvách. Prostě si jen rozkliknete produkt a smlouvu a podmínky stáhnete. Nemusíte tak vše řešit skladováním papírů doma, a pokud smlouvu nebo podmínky hledáte, stačí se snadno přihlásit do klientské zóny, a je to.
Registrace do Klientské zóny Generali České pojišťovny
Registrace je velmi snadná a najdete ji v záložce Klientská zóna na webu generaliceska.cz. Využít můžete i tohoto odkazu, který vás zavede přímo na registrační stránku.
Registraci do Generali České pojišťovny najdete zdeZde si vyberete, jestli chcete využít registraci zadáním kontaktních údajů a rodného čísla, nebo daleko snadnější registrace přes Bankovní identitu.
Tato registrace je daleko pohodlnější a ve zkratce funguje tak, že banka je schopna předat informace o tom, že se opravdu jedná o vás. Pokud tedy máte účet u banky, ta tato banka si již ověřila vaši identitu například při návštěvě pobočky nebo i online. Pokud se takto ověříte, můžete potom využívat bankovní identity, kterou je možné využívat třeba k oficiální komunikaci s úřady.
Potvrzení přihlášení přes bankovní identitu je pak snadné, a v praxi funguje stejně, jako běžné přihlášení do internetového bankovnictví vaší banky. Banka pak s vaším svolením předá informace, že jde opravdu o vás, a není tedy potřeba dalšího ověřování, zasílání dokladů a tak podobně.
Prostě snadné a moderní předávání údajů mezi společnostmi a úřady, kdy není potřeba nikam fyzicky chodit nebo zasílat důvěrné informace přes formuláře nebo e-maily.
Jediná nevýhoda je v tom, že ne všechny banky umožnují ověření přes bankovní identitu. Pokud jste u prakticky kterékoliv větší banky, nemusíte se bát. U menších bank je pak potřeba registrace přes rodné číslo a postup, který přijde na e-mail. Bankovní identitu u nás podporují tyto banky, takže je můžete k registraci využít (stav k lednu 2023):
- Československá obchodní banka (ČSOB)
- Česká spořitelna
- Komerční banka (KB)
- Air Bank
- MONETA Money Bank
- Raiffeisenbank
V přípravě je pak bankovní identita u UniCredit Bank a mBank. Fio banka pak umožňuje využít bankovní identitu jen k přihlášení do portálů státní správy.
Pokud máte účet u některé jiné banky, je bohužel potřeba využít jiného způsobu registrace. Pokud jste u některé z těchto bank, jen u registračního formuláře vyplňte rodné číslo a pokračujte v registraci. Údaje budou předány po tom, co budete přesměrováni na přihlášení do vašeho internetového bankovnictví. Poté se stačí jen úspěšně přihlásit (postup přihlášení záleží na vaší bance, ale jde o postup, na který jste zvyklí) a potvrdit, že chcete předat údaje.
Klientská zóna Generali – přihlášení
Přihlášení najdete také v sekci Klientská zóna na generaliceska.cz. Využít můžete i tohoto odkazu, který vás zavede k přihlašovací stránce.
Přihlášení do klientské zóny Generali České pojišťovny najdete zdeZde jen zadáte přihlašovací údaje, tedy e-mail a heslo, a jste přihlášeni.
Kontakt na Generali Českou pojišťovnu a všechny pobočky
Jestli hledáte pobočky i kontakt, ideální je využít kontaktní stránky přímo na genraliceska.cz.
Na webu najdete jak mapku se všemi pobočkami, tak možnost využít online chatu, případně můžete zadat čas a kontakt na vás, kdy se vám někdo ozve.
Pokud preferujete jinou formu komunikace, využít můžete telefonního čísla 241 114 114.
Zde pak najdete odkazy na všechny sociální profily Generali, přes které můžete také společnost kontaktovat: